Cüneyt Arkın'lı Alın Yazısı Filminin İnsanı Güzel Günlere Döndüren Kamera Arkası
1972 kışına ait o görüntüler
Sözlük yazarlarının yorumları
bilen bilir, hatasıyla sevabıyla muhteşem bir filmdir alın yazısı. cüneyt arkın'ın en cüneyt olduğu zamanlar. karizmasını anlatmaya kelimeler yetmez.
meşhur ayakkabıları ayağa geçirme planlarından biri çekiliyor, final sahnesindeki. istemi betil'li istasyon sahnesi yani. vizörüyle görüntülenen yönetmen rahmetli orhan aksoy. videonun devamındaki türkan şoray görüntüleri de "dönüş" filmine (1972) ait sanırım. yeşilçam'ın kamera arkasına ait görüntülerin nerdeyse yok denecek kadar az olduğu göz önüne alınırsa, şu kısacık video bile çok değerli bence.
cüneyt arkın nasıl karizmatik adamsın sen? duruşu bile hem asil hem mütevazı.
türkan şoray'a kim ne derse desin ben gayet güzel bulurum. dört yapraklı yonca içinde en güzel bulduğum kendisidir. buradan da set arkasındaki figüranlar ve normal çevreyle olan samimi bağını görüp ayrı bir sevdim.
keşke geçmişe dair iz bırakmış her filmin kamera arkasını böyle izlesek. bunu bizden çok "oyuncuyum" diye geçinenler izlesin tabii. öyle havalara girmekle olmuyor, yokluğun içinde sanat icra edin de sonra sanatçıyım diyin...
cüneyt abinin öyle bir bakışı ve gülüşü var ki 8.saniyede, bir an karşısındakine "kancık kelleni ödlek bedeninden ayıracağım" diyecek gibi hissettim.
herkes ne kadar içten ve samimi görünüyor. kimsede egoya dair en ufak bir iz yok. türkan şoray ne kadar mütevazı. insanlarla sohbet ediyor, taktığı eşarbı bile kendisi düzeltiyor. şimdiki bebelerin kaprisinden yanına yaklaşılmaz. gerçek sanatçılık işte budur.
cüneyt abimiz de sırım gibi delikanlıymış. zaman ne kadar acımasızmış demek.